Sunday, October 23, 2011

ada sindrom macam saye?? sila angkat tangan macam kome!!!

bahaya sindrome macam ni....betul saya memang sukar tido kalau line connection ada
i'm addicted to internet...
and the worst thing is I can't even stop when i'm online..
[lagi satu...kalau tak dapat online saya rasa tak sedap badan -demam kura-kura ^^]
[lagi dua...saya at least tengok word Google pun dah cukup buat saya sihat]

dah stage 3 ayu punya penyakit yang tak sempat diagnose oleh doktor ni huhu...
kalau sampai stage 4 habisla..memang parah!!



p/s:oh hari ini tersangatlah fenatttt....pergi konvokesyen di UNIMAS kota Samarahan, adik saya yesty Yusra....Congrats!! ti ayu upload gambar...terus terimbau kembali zaman konvokesyen ayu dengan kawan-kawan dulu (2009) [sile la tengok ayu zaman hingusan doulu-dulu..owh harap korang faham bahasa i pakai hihik... n_n

oh dah 3 taun dah rupanya...rindu lah kat my besties!!!

6 comments:

  1. hahaha. sama la simptom tu. ok. padah!

    ReplyDelete
  2. sama goes to me..kehkehkeh
    btw,awak cantikkkkkkk! wewiiittt

    ReplyDelete
  3. congratsss...dear, cek belog kmk, utk backgroud pink... mun mk gik, pdh, k..:P

    ReplyDelete
  4. @Redbloodsnow ihhh kak redbloodsnow eh...makaseh..*trus blushing huhu =.=*

    ReplyDelete
  5. @♛ Dea Arematt ♛aiiee apa d congrats?? hehe..oke deh..kmk check kelak...makseh banyak2 luv u...~

    ReplyDelete