Saturday, February 5, 2011

ada diat junior masterchef...? u should watch it

top 12

aku lambat ka apa ka...i juz realize tat ada cooking show yg dh menambat ati aku...(cuti sekolah bru ndiat tb tek nak haha) n never let me down...

saying the truth okay!...awww terpesona aku tgk miak2 kecik umo bawah 12 pande masak pia....jd boipren i pun i sangguppp...ahha gilos!,,

young girl dah la cantek comel2 pande masak agik ya...i suka...dh masakan bukan sekati,, mskan mcm kt hotel, susah n complicated bgi aku la yg xpande mask tok...tetak ktk org,, tp ku sa ktkrg pun kalah cehh netak aku tek, uhha - presentation pun cantek...adoh eh...ya lah mk soh aku geram tok...maok beranak eh...(ait??? kwen nisik tp mok beranak?? weird.

from now on....aku doakan anak aku kelak jd chef amiiiiin...anta p sekolah memasak jak okeh ngeee...merancang mk anak cheff la konok nya tek....saka aku tiap2 ari makan sedap kan best...lalallalala...



oh silalah tgk junior masterchef australia d channel 711..owh i like...

issabella & jack

and issabella menang...sejok perut maknya mengandong, indak gik c sophie kembarnya pn terer..owh i love them both..n jack, piere oso n alex ahhh x apat pileh..but issabella u deserve it.

issabella & sophie

No comments:

Post a Comment