Monday, July 5, 2010

P for????

owh sy berasa kurang sehat...kepala pening, panas..bukan sebab bejemur tem lattihan kawad bomba (pdhal hari sejuk2 berangin hehe),, tp tegal P!!

"P" for pitan!!
cess i hate it!! dun u dare to laugh..i'm totally pissed off tok

sapa tauk ubat nya....uwaaa...cr mok mengatasinya..so the aother P is....

"P" ------> pliss help me, misi!!
why me pitan...y y y??? (benaung2 sora ya seolah2 d dalam gua)...tejangkit huhu..kenak x jangkit Peah ka, Patimah ka..,Pojiah ka...sama urup ngan kau..kenak ko pileh aku??? A for ayu...x seswaiii tauk!!

owh my...cmne aku mok menghadapi hari2 di dalam kelas...patut kah aku cmtok???

taraaaaaaaa spec itam...
owh no no...kenak tetak kelak..da org merik 20sen ngan aku lak...


jadi geney la....???
"P" ----> pulangkan mataku yg sexy iteww....
(ekeke xpa angkat bakul sendirik...ada taik lalat dibah mata sexyy la...ktrg neyda...?? haha)

another p...are u ready???

P -----> Puck puck puck it!!...
oit kenak ko kelaka
gia???
lariiiiiiiiiiiiiiiiii~~

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

iboh begiya bah kotan manas...
bukan kmk ya tek...kmk bait jak koh..
supan..
ayu..
xcayak ktk,, naaa
diat sia...


bah camya la urang...bluekkk...

p/s : polis...tolong la carik org k jangkit ah..sak kmk cepat baitt ahh ahh ^^


No comments:

Post a Comment