Friday, January 1, 2010

heppi new year...2010

wahhhh....tammat episod 2009...da 1 jan 2010...kejap nya masa blalu kan...xsngka aku dh besar, ada life baru, hue....wat is my new resolution??? ermm....pernah ka aku ada ya kohhh..haha..
hidupku xda aim..ptt la..xbes jak kan...x interesting....xpa...juz live life to the fullest...asal i hepi kan...smoga taun depan aku mndapat kekayaan berganda lah ah...(wahh eksen..mcm la kaya nektok hahaha..bluek ;P) haha mok kaya jak eh..bkn bh...money is important wat....aiyakk duss2..mena nong,,xbulak mek..

p kenangan aritok xpat ku lupak 311209..kenak panggilan hangit leh c leman..nang palak juak...alu xpt tdo aku...xngando ku hahaha..sampe palak ku skit2 smpe ke ptg..sbr jak ku....ya ku eran..knak ku mudah percayak ho...lurus lah bebenar haha..so taun depan..haaaaaa 2010, aku xkan terkenak agik..(esehh eksen konpiden ya haha)....we will c...(dgn gaya konpden tahap gaban, cess)

esok bmula la aku diam sorg2 gik..msk kedirik, gele2 soorg dirik d bilit..dudok atok2 diat dindin d flat ku ya..uwaa...sadis ku aih...harap mena ku mok ulang alik ke rumah p bh...xpayah d pke ya lah..ngepak dirik jak...sapa mok ekot ku blit sekolah esok?? jum teman i hehehe...

k, bye....best tgk firework tdik...nang xpt dgr kepak ku berekot2 ke luar beranda ats semata2 mok menikmati ya tek haha..cuz i luv firework...

k daaaa,, hepi new year every1...thanks pd yg dh wish..i reply cni jer occay...
muaxx.....big hugssssssssss from me, n sweet dreams =)

No comments:

Post a Comment