Thursday, October 22, 2009

posting posting..

ih wlpun aku kenak dekat..mcm sa xbest eyh..ku xda geng..uwaaa...xda ku kenal...adehhh baru ku rs susah mok idup jdi org dewasa tok eh...dun like dun like~~ mencik...
how i wish masa ya boleh berputar kembali tem2 aku sekolah dolok2..hue...ne xda rs rindok pun eyh...omg..tolonglah..mun da geng kan best..knek tok no more cheekies..i'm alone..lone ranger in new world...akan jadi cgu tua..ohhh no...!!! (nerais sekoat2 ati..nang harusss mun feeling2 lebey2 tok :P)

kecian diat kak aimie dpt ke pedalaman...p yg rami2 ke miri ya i jeless okay...bkn pa..aku tok mcm epi diat cdak sama2..pat polah reunion..aku tek?? reunion sorg?? cess...mencik ku..xda geng..tkt eh...isnin (26.10) tok idup ku akan berubah..no more ngando2..da nak on9...n i dun expect yg menda tok jadi secepat tok!! ... sapa mok teman ku sinun?? angkat tgn~~ hehe

n xpat ku bayang aku mandik pagi ari ujan...uwaaaa....(nang act like a diva lah kau ya yu...cobala sedar kit..ko dh besar!!!!) ACT like WOMAN..huee..xmok..i'm still a girl~~ hue sadis ku eyh...ku arap tek pat jd secretary kah..nulong polah aik pakey baju kacak2 n mekap jak tek ekekeke..(kata adikku ---->taik ko!!)

aku yg perasan thefabulousdiva,

No comments:

Post a Comment