Thursday, September 24, 2009

ho ho ho..aku kembali on9..ray pic guys!

wahh..kejap jak dah raya berlalu..dah raya ke-5..hurmm..x terasa pn..cepatnya masa berlalu..org still gik berbaju raya, i dah k baju tdo..haha semnagat raya dah ilang dh....jommm diat gmbr raya...suasana raya...

p stat ngan gambar tok la...aku suka baju tok..nang pecah tradisi la..xpenah2 ku makey baju raya kaler ijo..haha dah la belang2 gik ya..kelassS u..nang ngegeh la aku tok haha :)



tok namanya gila bergambr...bakul pn mok enterprem sekali ^^


family potrait...tema itam..gothic bha....aku asa tua alu dat adik bgsu ku dh besar cnatek..uwaa..xpat terimak hakikat ehh ku tua..uwaaa.. ;''(
ma fam + kwn est __zie from kelantan..

aku yg sa best...haha

penuh kereta ngan naak encik obeng ehh + kwn est

jalan2 hari raya~

ma mum...n me

family ngah...crik ada gmbr org ngegeh showoff angpau singgit nya haha ^__^
dlam kesibukan ya...jena sorg jak spot d camera hahaha ^^
tok nang suasana ari raya la.....

family nek jai.....& ngah milah

ma sis, upi, me,ila bini iwan, tasya

iwan yg semakin boncettt..adehh jaga la perut ya oke..oppss!

tasya tok ngingat aku zaman kecik jak..rmbutnya kedak aku...haha, danish sblh ya

long sbalah mak ;p

family wa mat ku

gadis2 sarawak....aku da cia yeayy

anak2 cik mahyan & su anot...(ada lm tok pakcik yg slalu nipu aku wekkk crik kedirik ;P)
ketibaan family anak2 cucuk2 nek idi

bersama kaum lelaki family wa...iwan, bang ata n anaknya...bju hitam ya ma dad ;P




cheers xoxo,
princess ayu

2 comments: